キョウプロスタッフの快適LIFEブログ ~くらしと地域のお役立ち情報~
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2020/04/24
MOVING HOME(引っ越し)
- STARTING SERVICE(開栓)
Reservation is requird.
When you move into your apartment and house you will have to contact us and arrange for an appointment. At the scheduled time and at your attending, we will send our employee who will check and then activate your gas lines. Please attend the check and fill in the forms for activate your gas lines indispensable. (It takes about 1 hour)
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- STOPPING SERVICE(閉栓)
When you move out your apartment and house.You will have to contact us. At the scheduled day, we will send our employee who will check and then stop your gas lines. We send the final bill. Please Pay by the end of month.(or you can pay same way as the last time)
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HOW TO PAY YOUR BILL(支払い方法)
DIRECT DEBIT/CREDIT CARD
When you apply to pay the gas bill by credit card or direct debit, please enter in the form by Email or FAX. We will mail the credit card or direct debit application form for payment within 1 week. And then please fill in the form, mail back to us with our envelope. It takes about 2 months to complete them. Click Here For more information.
EMERGENCY(緊急)
- GAS LEAK
When it smells of gas, call us immediately. Contact in an emergency is available 24 hours a day and on holidays. ( Not contact by e-mail)
Never use an ignition source
Don’t touch any electrical appliances and any electrical switches
- Open windows and doors wide to flush out the gas.
- Close all gas and appliances valves.
- Details to give when calling the emergency contact address
- Your name
- Your address
- The condition of the site Gas leak is “GASU-KUSAI” in Japanese
- RESETTING THE GAS METER
- Close all appliance valeves.
- Press the button on the gas meter.
- Wait for a few minute.
If there is a gas leak or you smell gasu,do not try to reset the meter.
年末年始休業日のお知らせ
お客様各位 年末年始における休業日をお知らせいたします。 ご不便をおかけいたしますが、ご理解とご協力をお願い申し上げます。 休業日中にいただいたお問い合わせ資料請求等につきましては、2019年1月7日以降順次ご対応させて …
年末年始休業のお知らせ
平素は格別のご愛顧を賜り厚くお礼申し上げます。 誠に勝手ながら、下記期間を年末年始休業期間とさせていただきます。 ご不便をおかけいたしますが、何卒ご理解のほどお願い申し上げます。 休業期間 2020年12月30日(水)~ …
お客様コードの確認方法(お問い合わせの際に)
こんにちは。営業部です。 いつもキョウプロをご愛顧いただきありがとうございます。 弊社へお問い合わせいただく際は 毎月お送りしております「請求書」や「口座振替のお知らせ」等に記載されています 「お客様コード …
(大寒波到来)給湯配管の凍結にご注意ください。
キョウプロ営業部佐々木です。 1月24日~25日にかけて全国的に大寒波が訪れるという予報になっております。 そこでご注意頂きたいのが水道配管や給湯配管の凍結です。 凍結した配管に熱湯をかけて溶かそうとするのは配管破裂の恐 …
消費税率改定に伴うガス料金等の扱いについて
消費税法の改定により、2019年10月1日以降の消費税の取り扱いを下記の通りとさせていただきます。内容をご確認の上、何卒ご理解くださいますようよろしくお願い申し上げます。 ガス料金 2019年9月30日以前から継続してガ …



